In 2012 begonnen met het aanpakken van klachten. Van 3 klachten per dag in 2012 naar 2 klachten per dag in 2013 en in 2014 tot nu toe 1 klacht per dag en nog steeds dalend.
Klachten gehalveerd
Wat klanten zeggen.
Om het Keurmerk Touringcarbedrijven te behouden heeft Normwaard ons geholpen bij het opzetten naar de vernieuwde norm. Wij hebben gebruik gemaakt van de kennis en kunde van Normwaard en hebben het wiel niet opnieuw moeten uitvinden. ...
Cor Milot
Directeur Milot Reizen B.V.
Nam pretium turpis et arcu. Duis arcu tortor, suscipit eget, imperdiet nec, imperdiet iaculis, ipsum. Sed aliquam ultrices mauris. Integer ante arcu, accumsan a, consectetuer eget, posuere ut, mauris. Praesent adipiscing. Phasellus ullamcorper ipsu...
Yazdgerd Sassanid III
Shahenshah Sassanid
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Aenean commodo ligula eget dolor. Aenean massa. Cum sociis natoque penatibus et magnis dis parturient montes, nascetur ridiculus mus. Donec quam felis, ultricies nec, pellentesque eu, pretiu...